Autor: / 12 cze 2016 / 17 Comments / , , ,

Paese na ustach po raz pierwszy i ostatni

Pamiętacie jeszcze boom na markę Paese? Lakierowe Boxy, ich pudry aż w końcu i kolorówka? Na pudełka z lakierami się nie załapałam, puder kocham mocno ale trafiła do mnie też szminka. Miało być tak pięknie, miało nie wiać w oczy nam... Kolor ładny, zapach super i co? I jajco :D Bo choć szminka wygląda fajnie, opakowanie jest mocne i eleganckie a cena znośna, to po aplikacji okazuje się, że jednak nie jest tak kolorowo.

Szminka ma opakowanie dokładnie takie samo, jak kolekcja regularna. Sprawia to, że wątpię iż była to jakaś kolekcja limitowana. Ma numer 42 i wygląda naprawdę fajnie zarówno w pudełku jak i na ustach. Niestety, tylko przez chwilę. Jest to produkt z kategorii tych niezasychających. Masełkowata konsystencja od aplikacji aż po zjedzenie, bo szminka po prostu nie osiada na ustach. Na tym mogę zakończyć opis, bo trwałości tu nie uświadczyłam i najzwyczajniej w świecie straciłam cierpliwość :(

Widziałam ostatnio, że Paese wprowadziło oleje - korzystałyście? Mam ochotę wypróbować, ale w ciemno nie za bardzo chcę je brać :)
Share This Post :
Tags : , , ,

17 komentarzy :

  1. Oo szkoda, bo wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek nawet fajnie się prezentuje, jednak nie lubię takich produktów, których trwałości nawet nie można ocenić bo się za szybko zjadły :P

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda bo ma bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciach wygląda bardzo ładnie :) szkoda że ta trwałość niska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do poprawy koniecznie :) Cena szminek nie najniższa a jakość do dupy totalnie :(

      Usuń
  5. Cały czas mam lakiery Paese, trafiły do mnie przy okazji promocji na Boxa i w sumie jestem z nich bardzo zadwolona i regularnie po nie sięgam :) Odżywki też było w porządku. Ale nigdy nie probowałam nic innego tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jeden tak zgęstniał że nawet pędzelka wyjąć nie mogłam :D

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam nic tej z marki i nie jestem pewna czy kosmetyki te są dostepne w Anglii. Szkoda, że pomadka się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W UK ich nie widziałam. Uwielbiam ich puder, jak będziesz miała okazję to zerknij :)

      Usuń
  7. Ja teraz przymierzam się do kupna jakiejś fajnej, wyrazistej szminki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Paese jeszcze nic nie mam choć kusiły mnie pudry sypkie ;) Może i ładnie się prezentuje ale skoro zaraz znika to słabo :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek śliczny. Ja ostatnio bardzo mało ze szminkami mam do czynienia. Raczej głównie błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum