Autor: / 29 paź 2013 / 28 Comments / , ,

Pierwszy raz z Alverde

Pogoda mnie dobija. Pada, pada i pada. Nie, żebym nie lubiła deszczu ale od jego nadmiaru nie czuję się lepiej :P Makijaż ograniczam prawie do zera, bo prawdopodobieństwo że mi spłynie razem z deszczem jest ogromne. Muskam twarz różem i ewentualnie usta czymś ochronnym, a że sypki róż Annabelle udało mi się wykończyć to tym razem stawiam na coś sprasowanego. Z Alverde nie miałam nigdy kontaktu, więc ucieszyła mnie niespodzianka od Madzi, w postaci różu właśnie. Trafił mi się odcień 04 Soft Pink i sądząc po swatchach innych odcieni lepiej mieć nie mogłam :D
 

 Cena i pojemność 
~20 na allegro, ~3euro w sklepie / 4,7g
 

Dostępność 
Drogerie DM, allegro  

 Opakowanie
Plastikowe, dość lekkie ale solidne. Wytrzymało wiele i dalej nie widać po nim śladów używania.
 

Moja opinia 
Róż ma śliczny kolor, delikatny i dziewczęcy. Łatwo stopniować jego nasycenie, jednocześnie łatwo zrobić sobie nim krzywdę. Jest produktem zbitym, ale podatnym nawet na miękkie pędzle. Nie pyli i nie osypuje się po całej łazience, przylega do skóry i wtapia się w cały makijaż. Pod koniec dnia lekko się zaciera, ale to prawdopodobnie wina tego, że dotykam twarzy :) Ogólnie jeśli na niego traficie to polecam, bardzo przyjemny róż, który posłuży przez długi okres czasu :)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

28 komentarzy :

  1. Nigdy jeszcze nie miałam styczności z tymi kosmetykami,ale prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je widziałam w Poznaniu, ale nie miałam nastroju do wchodzenia i kupowania :/

      Usuń
  2. Świetnie wygląda na twarzy! Zastanawiałam się nad jego zakupem, ale teraz chyba już nie muszę się wahać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam kolorówki z Alverde, ale chcę sobie sprawić, bo pielęgnacja z tej firmy świetnie mi służy!
    Śliczny jest ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chcę trafić na nie stacjonarnie i poszukać czegoś jeszcze, bo i opakowania ładne, i cena niezła, i zawartość miła taka :)

      Usuń
  4. Efekt jest bardzo ładny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek, bardzo "mój" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w ten weekend długo stałam przed szafą z kolorówką Alverde ale jakimś cudem te róże mi umknęły... a szkoda - fajny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam róże! Ładnie wygląda na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze nic z tej firmy, a róż ładny, ale nie wiem czy by mi pasował ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto zaryzykować, bo jest tani i raczej uniwersalny :)

      Usuń
  9. Mam słabość do takich dziewczęcych odcieni:) Uważam, iż doskonale komponują się z moją bladą cerą:) Przy najbliższej okazji zamówię Soft Pink:)

    Kolorówka Alverde jest zamknięta w solidnych opakowaniach:) Mój bronzer wiele przeszedł, ale wciąż nadaje się do użytku:) Nie ucierpiał, spadając na kafelki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zaledwie 2 sztuki więc ciężko mi ocenić całość, ale tutaj jestem bardzo mile opakowaniem zaskoczona :)

      Usuń
  10. Muszę w końcu poszuka produktów Alverde, wszyscy je chwalą a ja nie miałam jeszcze z nimi styczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez kupilam roz z Alverde ale odcien Apricot, niestety okazal sie dla mnie za jasny, bardziej pasowalby dla blondynek, ja mam za ciemna cere. Uzyty raz w celu sprawdzenia koloru, jesli ktos bylby zainteresowany prosze o kontakt rorento@2.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum