Autor: / 24 lip 2015 / 14 Comments / , , , , ,

Poduszka do manicure

Blogosferę ogarnęły współprace ze sklepem LadyQueen, na mnie też trafiło. Maila dostałam jakiś czas temu, od tego czasu asortyment się nieco powiększył. Jak ja zerkałam do działu nail art to było tylko kilka rzeczy które chciałam. Pierwszy produkt, którego nie mogłam pominąć to poduszka do manicure. Kolor losowy i jak zwykle trafiłam na jedyny kolor, którego nie chciałam. Niczyja to wina, ale powiem Wam że jak można coś dostać losowo to ja zazwyczaj trafiam na to, co mi nie do końca pasuje. Poza kolorem jednak nie mogę się czepiać. Drugim produktem był zestaw glitterów, ale te pokażę w osobnym poście.

Co do poduszki - ma kolor kanarkowy, nieco żywszy niż na zdjęciach. Zamykana jest na zamek (jest też wersja z rzepem, ale ta wydała mi się lepsza), pokrowiec można bez problemu zdjąć i wyprać. Sam materiał jest miękki i nie zostawia cicików*

Sprawdziłam ją najpierw na swoich dłoniach. Poduszka jest na tyle duża, że spokojnie można oprzeć obie obok siebie, ale odstęp może być na tyle duży, że nie zahaczymy paznokciami o drugą dłoń. Owal jest odpowiedni, dłonie w spoczynku kładą się naturalnie i nie wyglądają sztucznie. Poduszka jest na tyle zbita, że nie zapada się pod ciężarem, chyba że specjalnie ją ściśniemy.

Produkt dostępny jest pod nazwą Multicolor Soft Hand Cushion i kosztuje niecałe $6. W tym momencie jest promocja i można poduchę kupić za $4.79. Do tej pory radziłam sobie bez tego wynalazku, ale jak już go mam to wiem, że jest łatwiej. No i nieco bardziej profesjonalnie :)

*od razu widać, żem ze Śląska

Skoro mowa o poduszkach i wygodzie - chcecie zobaczyć na blogu zakładkę fit? Od podstaw, małymi krokami, dla osób które tak jak ja kiedyś są zagubione. Dajcie znać :)

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w Lady Queen to przypominam o możliwości skorzystania z 15% rabatu :) wystarczy użyć kodu KCLC15 
Share This Post :
Tags : , , , , ,

14 komentarzy :

  1. Właśnie muszę kupić taką poduchę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zagraniczne strony, kosztuje parę groszy :)

      Usuń
  2. też mam taką poduszeczkę tylko, że różową :D uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zazwyczaj skrecam reczniczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak do tej pory robiłam, z tym że cholerstwo się rozkręcało czasami no i nie stało tak stabilnie :)

      Usuń
  4. nie mam takiej ;( muszę wiec kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna jest. No i myślę, że ciężko trafić na bubla, więc nie ma większego znaczenia skąd zamówisz :)

      Usuń
  5. Mam 2 poduszki ale nie lubie ich używać...

    Ja obecnie czekam na 2 paczki z LQ... mam nadzieję, że dojdzie choc jedna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na tą dość długo czekałam, ale w końcu dotarła :)

      Usuń
  6. Mega wygodna sprawa ;) Tylko ja moją już umalowałam całą, ale mam taką samą jak Twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście mojej jeszcze nie uwaliłam, ale to jest tylko kwestia dni, bo jestem ciamajda ogromna :D

      Usuń
  7. Mam taką, tylko że z takiego śliskiego materiału (nie mam zielonego pojęcia, co to jest) i sprawuje się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum