Autor: / 17 kwi 2013 / No comments / , , , , ,

Decubal face vital cream (recenzja gościnna)

Dziś przed Wami pierwsza recenzja gościnna na temat kosmetyków Decubal. Face Vital Cream wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy trafił w ręce żony mojego brata. Recenzja napisana jest przez nią, ja tylko udostępniłam wzór i pozwoliłam sobie wprowadzić zmiany w podpunkcie "Dostępność"

Opis ze strony producenta
Nawilżający, wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy, opracowany specjalnie do cery suchej. Odtwarza naturalną barierę ochronną, dzięki zawartości podobnych do naturalnych ceramidów i naturalnych lipidów. Przeznaczony zwłaszcza do skóry dojrzałej. Oparty na najnowszych technologiach pielęgnacji skóry. Odbudowuje, nawilża i zmiękcza skórę twarzy. Przywraca skórze elastyczność i młody wygląd dzięki zawartości witaminy B3, ceramidów i olejku jojoba. Szybko się wchłania i jest idealny do stosowania pod makijaż. Bezzapachowy, bez konserwantów.

Cena i pojemność
30zł / 50ml

Dostępność 
Apteki, apteki internetowe
GDZIE KUPIĆ 


Opakowanie
Bardzo estetyczne, typu airless. Minusem jest fakt, że nie widać ile kremu nam zostało. Poza tym nie mam mu nic do zarzucenia, wręcz przeciwnie fajnie leży w dłoni i elegancko wygląda na toaletce kobiety, która nastką już nie jest.

Konsystencja i zapach
Zapachu brak. Konsystencja lekka, raczej nietłusta.

Skład
Aqua, Pentylene Glycol, Cetearyl Isononanoate, Glycerin, Niacinamide, Simmondsia Chinensis Oil, Glyceryl Stearate, Dicaprylyl Carbonate, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Magnesium Aluminum Silicate, Sorbitol, Ceramide 6 II, Ceramide 3, Phytosphingosine, Galactoarabinan, Cholesterol, Tocopherol, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Sodium Stearoyl Lactylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearic Acid, Palmitic Acid, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide.
 
Moja opinia 
Kremu używałam na dzień i na noc, w ciągu dnia tylko w weekendy bo w tygodniu zazwyczaj pracowałam bądź z różnych przyczyn miałam makijaż. Bardzo podoba mi sie że krem nawilża suchą i zmęczoną skórę nie obciążając jej i nie zostawiając tłustej nieprzyjemnej warstwy. Krem wchłania się stosunkowo szybko, przez co nadaje się pod makijaż ale ważne jest przypudrowanie buzi bo może się okazać, że się świecimy. Korzystam tylko z mocno kryjących podkładów i te na pewno trzymały się na kremie doskonale. Sam wygląd cery zmienił się, skóra była naprężona, wygładzona, nawilżona i miała bardzo przyjemny koloryt. Krem bardzo polubiłam i wiem, że jeszcze po niego sięgnę, szczególnie że na noc nadaje się dla mnie znakomicie.
Share This Post :
Tags : , , , , ,

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum