Autor: / 14 maj 2017 / 6 Comments / , , ,

NYX - Thalia i Tea Rose + Rozdanie

Wszyscy mają NYXa, mam i ja! Co prawda moje NYXy były kupione dawno dawno temu, ale wiecie, że ostatnio blogowanie mi nie szło. Pojawiam się i znikam, taka rola magika, joł. Teraz wpadłam na nieco dłużej. Muszę, naprawdę muszę mieć zajęcie 24/7 więc automatycznie pojawia się czas na bloga. I na World of Warcraft. I na książki. Na wszystko nagle mam czas, bo prawie nie śpię! No ale ja tu o NYXie miałam mówić.

NYX ma to do siebie, że chociaż kosmetyki są NORMALNE, to z jakiegoś powodu ja lubię mieć nadzieję, że w końcu trafię na coś, co sprawi że jęknę z zachwytu. Niestety, jęków jeszcze nie było. Są za to całkiem niezłe perełki, dzisiaj dwie z nich. Szminki na co dzień, idealne do każdego makijażu, nie potrzeba do nich lusterka. Wady? Smakują mocno chemicznie i tak samo pachną. Ale trwałość nie najgorsza, ust nie wysuszają. Kupiłam dwie - Thalia i Tea Rose. Pokazuję tylko dlatego, że naprawdę mi się spodobały i jestem w stanie im wybaczyć zapach i smak.

Thalia:

Tea Rose:

SZYBKA ROZDAWAJKA - do wygrania jedna pomadka NYX. Jaka? Same sobie możecie wybrać :) Czego wymagam? Komentarza z wybranymi pomadkami (w razie gdyby coś było wyprzedane) i udostępnienia info gdziekolwiek (link mile widziany, nie wymagam osobnych postów, dupnych banerów ani nic z tych rzeczy. Ot, jedno zdanie i link wystarczą). Zwycięzcę wybiorę sama, na podstawie aktywności na blogu :) Ot, taki mój mały upominek na lato dla kogoś, kto jest tu dla mnie nawet, jak mnie nie ma :) Wysyłka 10 czerwca, bo wtedy będę w Polsce więc umówmy się, że do 8 czerwca możecie zostawiać swoje listy życzeń :)
Share This Post :
Tags : , , ,

6 komentarzy :

  1. no no pomadka Twoja ma łądny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że będzie Cię tu więcej :) Pomadek NYX jeszcze nigdy nie miałam. Z chęcią bym przetestowała następujące kolorki: MLS13 - Angel, MLS09 - Natural, MLS16 - Merlot lub MLS15 - Whipped Caviar :)
    A informację o szybkiej rozdawajce wraz z linkiem umieściłam w moim ostatnim poście:
    http://nail-crazinesss.blogspot.com/2017/05/abcado-z-pieca-spado-l-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy kolor jest ciekawy.
    Niestety bardzo nie lubię jak szminki smakują i pachną...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, hej. Jestem tu nowa, ale planuję zostać na stałe c: Gram o NYX Heather lub o NYX Thalia. Wrzuciłam link na Fb.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum