Autor: / 6 lis 2013 / 15 Comments / , ,

[Lakierowy listopad] 17 - Forever

Ostatnia wizyta w Aberystwyth zaowocowała w nowe lakiery. Dwa. Niepozorne, spokojne. Ola mi dała! A z mojej miłości do marki musiałam wypróbować je od razu, stąd zdjęcia stare :D Seventeen to marka dostępna wyłącznie w Bootsie, ewentualnie via www. 17 Lasting Fix o wdzięcznej nazwie Forever (a to bardzo, bardzo długo!) ma pojemność 8ml i kosztuje £2.99. Gama kolorystyczna jest szeroka, polecam sprawdzić, a nóż widelec coś dla siebie znajdziecie :)

Pędzelek jest normalny, ścięty na prosto ale łatwo mi się nim operuje. Pokazuję go nie bez przyczyny, za kilka dni pojawi się inny lakier tej firmy z całkowicie innym pędzelkiem!

Na paznokcie kładę zawsze dwie warstwy, raz dałam trzy i większej różnicy nie zauważyłam. Schnie dość szybko, odpryskuje po 3-4 dniach. Tutaj paznokcie po dwóch dniach noszenia, jak widać jest w stanie idealnym, nawet połysk jest! Lakier ma spokojny kolor i idealnie mi pasuje pod wzorki, do których nigdy nie mam cierpliwości albo czasu :D

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

15 komentarzy :

  1. Taki spokojny, ale przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po dwóch dniach noszenia! Super! :-)
    U mnie rzadko cokolwiek dotrwa do drugiego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie o dziwo coraz dłużej lakiery wytrzymują, gdyby mi się paznokcie nie łamały to pewnie jeszcze lepiej by się wszystko trzymało :P

      Usuń
  3. Pięknie się prezentuje ! Bardzo czystko i schludnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio porzuciłam nudziaki na rzecz żywszych kolorów ale ten mi się nawet podoba...i ma piękny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja regularnie zmieniam preferencje żeby się nie nudzić :P

      Usuń
  5. ładny, ale wolałabym żeby nie miał żelkwego wykończenia, widzę go w macie!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to za problem go topem matującym przejechać? :D Śliczne nudziakowe maty wprowadził Barry M niedawno, nie wiem czy widziałaś :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek. Ale u kogoś. Ja niestety nie umiem z takimi kolorami zbyt długo wytrzymać. Najczęściej kończy się to tym, iż pomaluję i po 10 minutach albo zaczynam zeskubywać (brzydka, a feeee ) lub biorę się za zmywanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie gap się na paznokcie, nie będzie Cię korcić :D

      Usuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tych lakierach, ale kolor jest super !
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum