Autor: / 25 cze 2014 / 63 Comments / , ,

TOP10: Ulubione blogi cz.1

Są takie blogi, które czytam regularnie. Należą do moich koleżanek bądź do osób, które nie znam, ale które w jakiś sposób mnie bawią (w pozytywnym sensie oczywiście), uczą. Dziś pierwsza dycha tych, które odwiedzam regularnie i naprawdę rzadko przegapiam jakiś wpis. Kolejność jest przypadkowa, więc ostatni mogą być pierwszymi, jak to mówią. Wszystkie pochodzą z listy czytelniczej, leciałam alfabetycznie więc jeśli Was tu nie ma to nic straconego, bo nie przeszłam nawet 1/5 blogów :)


Żeby było wygodniej - bannery przekierowują na konkretne blogi, wystarczy w nie kliknąć :)

http://color-forever.blogspot.co.uk/
Piękne paznokcie, których mogę tylko zazdrościć, dopracowane zdobienia, czytelny blog i jakoś tak sympatycznie się tam przebywa.


http://www.cienistosc.pl/
Prześwietne wzorki na paznokciach, które nierzadko odgapiam. Z tą różnicą, że mi nie wychodzą. Jak wyjdą to się pochwalę, a tymczasem polecam zerknąć do naszego Cienia :)


http://beauty-labyrinth.blogspot.co.uk/
 Ela, znana jako Beauty-Labyrinth to przesympatyczna dziołszka która do tego pazuryry ładnie maluje. Bloga jej lubię, ją też. No i marzy mi się, żeby ją osobiście poznać :)


http://baseveheinails.blogspot.co.uk/
Ponownie - piękne paznokcie i mega wzorki. Inspiracji od groma, więc warto zerknąć i w razie skorzystania ze wzoru oznaczyć w poście pierwotnego autora :) 


http://www.fallinnailove.com/
 Ach, Tamit! Połowę jej skilla bym chciała mieć! Piękne paznokcie, piękne mani, blog prześwietny i dziewczyna bardzo miła. Wyrzucam Was, idźcie sobie do niej na chwilę. Ale wróćcie, bo jeszcze kilka linków przed Wami :)


http://unaweblog.blogspot.co.uk/
 Una. Una jest miła, ma fajowego bloga i jak mnie męczy oglądanie paznokci to idę sobie do niej. Bo niby dalej trochę kosmetycznie, ale jednak tak życiowo bardziej. Fajna odskocznia, i choć początkowo podchodziłam mocno sceptycznie tak teraz nie przegapiam żadnego wpisu.


http://anitakulikowska89.blogspot.co.uk/
Jeśli nie wiecie co to znaczy pasjonatka, to odsyłam do Anity. Dziewczyna takie cuda maluje, że głowa mała. Zerknijcie, skomciajcie, niech tworzy dalej!


http://www.b-for-beautiful-nails.com/
 Ania to mistrzyni odbijania wzorków z metalowych płytek, a do tego podwójna mistrzyni w ich kolorowaniu. Grzech jej bloga nie znać, więc macie szansę się poprawić :)


http://bottle-of-happiness.blogspot.co.uk/
 Kasia maluje mini cuda, ma super kota (no siema Zuzka!) i niejedna blogerka zazdrości jej zbiorów lakierowych. Ja jej zazdroszczę kota właśnie. I może czerwonego Helmera, bo u mnie nie było.

http://nails-art-bopp.blogspot.co.uk/
Jak do niej nie pójdziecie to gdzieś na świecie zapłacze panda. Zerknijcie, a nóż widelec nie znacie :) Ja się zachwycam regularnie :)


No, pierwsza porcja za mną. A przede mną kolejna :) Przy okazji możecie podsyłać linki do blogów, które Wy polecacie :)


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

63 komentarze :

  1. Z tego wszystkiego znam tylko 2 blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większości z tych blogów nie znam, ale muszę to zmienić ;) Zaraz zajrzę na nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na cienistość.pl też regularnie zaglądam, pozostałych nie znam, ale z chęcią zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że piszesz tego typu posty. Dzięki temu będę mogła poznać kilka nowych i ciekawych blogów ;)
    Z całej listy tylko jeden blog znałam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam więc za kilka dni, będzie kolejna porcja :)

      Usuń
  5. Oooo jak miło :) dziękuję bardzo :D
    odwiedzam jakąś 5 z tych blogów, na resztę koniecznie muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam 7/10 :D i też bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka z tych blogów czytam regularnie, a prawie wszystkie kojarzę, więc nie jest źle. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tylko jednego :) Na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Większości nie znałam, zaraz sobie popatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych blogów tylko 3 nie znałam,ale teraz się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie, chętnie wejdę i poznam nowe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze to żadnego nie znałam,muszę zajrzeć na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też tylko 2 nie znałam, ale teraz nadrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wyróżnienie! :-)

    Tak sobie właśnie siedzę, przeglądam blogi, zobaczyłam, że polecasz blogi, więc się ucieszyłam, bo bardzo lubię takie wpisy. Wiele blogowych perełek tak odkryłam...

    .. a tu... Niespodzianka! :-)

    Fajnie zobaczyć swój blog wśród takich linków. :-)

    Zaraz pójdę obejrzeć pozostałe, choć niektóre znam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre znam, niektóre są dla mnie totalną nowością :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. znałąm 3 , reszte z wielka checia poznalam !! super ze chwalisz kogos tez;)

    OdpowiedzUsuń
  17. znam jedynie dwa, musze odwiedzić pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. znam jeden ale bardzo go lubie fajniutki post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka z tych blogów obserwuję :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. znam kilka, ale dzięki za podesłanie fajnych linków ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja znam 8/10, tzn. po nazwie nie wszystkie kojarzyłam, ale jak na nie weszłam to po paznokciach od razu poznałam kto jest kto :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo, nazwy mi niewiele mówią ale paznokcie da się rozpoznać od razu. Tak samo mam z ludźmi - imiona mi się ciężko zapamiętuje, natomiast twarze pamiętam przez lata :)

      Usuń
  22. Znam 8/10 blogów, które wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej kochana nawet nie wiesz ile radości mi dziś sprawiłaś tymi słowami od serca :) Dzięki takim osobom jak Ty czuję, że mam dla kogo prowadzić bloga. Bardzo miłe uczucie jak ktoś kogoś doceni. Choć czasami mam myśli żeby go usunąć to potem jednak stwierdzam że szkoda by mi było tyle pracy, poświęceń i serca puścić w kosz.
    Dziękuję Ci bardzo raz jeszcze, 3 blogi mi były obce ale teraz to się zmieni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mnie to cieszy :) Nie waż się bloga usuwać, bo Cię znajdę i zobaczysz! :D Nawet nie zdajesz sobie sprawy ilu osobom byłoby smutno gdybyś to zrobiła! Nie wolno! Nie pozwalam :D

      Usuń
    2. hehehe w górach się zaszyłam więc nie wiadomo czy byś mnie znalazła hehe :)
      Miło jest to słyszeć naprawdę bo jeśli jest tak jak piszesz to ktoś tego bloga jednak czyta i Ty jesteś tego dowodem :) dziękuję raz jeszcze a blog jeszcze zostaję :)

      Usuń
    3. No proszę Cię, ja nie dam rady? :D No czyta, czyta :)

      Usuń
  24. aaaa!!!! bardzo bardzo dziękuję za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. znam te osóbki :) lubię!

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. przyznam szczerze że 3 blogów z tej listy nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny pomysl na posta. Tez mi chodzi costakiego po glowie od dluzszego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twórz, twórz. Lubię podglądać takie posty u innych :)

      Usuń
  29. Nie znałam tylko ( a może aż? ) trzech blogów. Nr 2,3 i 6. Czas to nadrobić :)
    A resztę znam i również bardzo lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. O qrcze.. :) Ostatnio u mnie na blogu cisza ale staram się na bieżąco podglądać innych - siedzę cichutko ale podglądam. Baaardzo mi miło, że znalazłam się na tej liście :) Obiecuję, że postaram się wrócić do regularnego wrzucania paznokci na blog :)! z listy nie znam tylko jednego bloga- zaraz nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG ależ do zaszytnego grona trafiłam, czuję się mega wyróżniona, dziękuję! :D
    Większość blogów znam, a brakujące nadrabiam i czekam na kolejne odcinki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jednego nie znałam, ale już to nadrobiłam :).

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja jestem jakaś inna i nie znam chyba żadnego z tych blogów. Ale też nie interesuje mnie raczej oglądanie paznokci, kosmetyków, etc., więc to może dlatego. Czuję się uniewinniona.

    Blogi, które zalinkowałaś, mają super szatę graficzną. Podobają mi się estetyczne strony. Przyjemniej się je przegląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, kwestia gustu :) Postaram się za jakiś czas wrzucić coś niekosmetycznego, może wtedy któryś blog Ci się spodoba :)

      Usuń
  34. * PS

    Dodałam komentarz zanim go zakończyłam. Cała ja.

    Twój blog jest chyba jedynym albo jednym z paru w całych Internetach, na który lubię wchodzić. Bo poza pazurkami (które zresztą robisz super), piszesz też od siebie i wydajesz się być miłą i inteligentną osobą.

    O, skończyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to niespodzianka :D Naprawdę mega mi miło :) Fajnie jest pochwalić kogoś i jednocześnie poczytać coś o sobie :) Dziękuję!! :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum