Autor: / 21 sie 2013 / 26 Comments / , ,

Najpiękniejszy piasek w mojej kolekcji

Obiecałam że pokażę Wam najśliczniejszy piasek w mojej kolekcji więc oto on. Nie mogłam się powstrzymywać dłużej i po raz drugi w ciągu 10 dni pomalowałam nim paznokcie. Urzekł mnie w sklepie jak tylko go zobaczyłam, ale był tylko jeden i chciała go też moja siostra więc odpuściłyśmy i kupiłyśmy kilka dni później, bo znalazłyśmy dwa :D
Beauty UK posh polish Grit Fix 24 Kensington to piasek, który może nie jest tak szałowy jak piaski P2 czy Kiko, ale zdobył moje serce i nie puszcza. Za £3.49 mamy 9ml lakieru, który kryje przy dwóch warstwach, nie odpryskuje przez 3 dni, schnie bardzo szybko i wygląda obłędnie. Większość z Was uzna, że jest raczej zwykły, ale mam nadzieję że znajdzie się też ktoś komu się spodoba równie mocno jak mnie :)

Ubolewam, że nie miałam ładnego słonecznego światła, wtedy kolor wygląda jeszcze lepiej! :)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

26 komentarzy :

  1. mi się strasznie spodobał<3
    jest cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I mi bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, nie rzucający się w oczy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się taki piaskowy efekt na paznokciach. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się przekonałam, jedyną wadą jest to że się brudzi :(

      Usuń
  6. Bosko wyglądaaaaa! tak samo mi sie podoba jak i Tobie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny! taki "koronkowy",tak mi się kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny szkoda że u nas ciężko go dostac:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że będzie lepiej albo że jakaś polska marka zrobi kolor zbliżony do tego :)

      Usuń
  10. Piękny!!!!!!! No zakochałam się:) Będę szukać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baardzo mi się kolor podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny. Szkoda, że nie masz słońca, bo w słońcu musi wyglądać obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest naprawdę niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda odrobinę jak wnętrze muszli. Cudowny efekt, sama bym go kupiła, gdybym miała okazję, więc Ci się nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum