Autor: / 18 sie 2013 / 22 Comments / , , , , , ,

Nowości lakierowe

 Nazbierało mi się w tym miesiącu. I w poprzednim troszkę. W końcu posegregowałam swoje zbiory, nakreśliłam mały "szkic" tego, co muszę kupić jak trafi się okazja i znalazłam fajny sposób na niepowielanie kolorów. Zakupowo się nie spłukałam, bo większość lakierów kupiłam za przysłowiowe grosze.
Na pierwszy rzut mój pierwszy zakup Color Club. Dwa sety, pierwszy mocno randomowy. Oprócz tego znalazłam je na sztuki, stacjonarnie za mniej niż 3f za sztukę. Oczywiście się szarpnęłam na "kilka".
 Poza tym wszystkie lakierowe nowości z dzisiejszego posta trafiły do mnie podczas pobytu u siostry. CC też, ale postanowiłam je oddzielić od reszty, wszak to moje pierwsze romanse z tą marką! Na zdjęciu poniżej całość moich nabytków, z wyjątkiem lakieru w lewym górnym rogu, który kupiła mi siostra. Nie mam pojęcia dlaczego nie zrobiłam mu zdjęcia solo!
W jakimś sklepie, już nawet nie pamiętam jakim lakiery BeautyUK były przecenione i zamiast 3,49 kosztowały 1,99f. Tym sposobem zgarnęłam zgaszony fiolet i dwa glittery. Moja siostra kupiła sobie dwa lakiery w cenie regularnej, a że była promocja 3za2 to dorzuciłam jej piaskowca (pierwszy po lewej).
W funciaku wybór nie był zbyt duży, ale brokaty złapały mnie za serce wdzięczna nazwą polka dots. Wzięłam czerwony i czarny, potem dorzuciłam jeszcze sympatyczny fiolet.
 Nie gardzę też totalnymi tanioszkami, których nie żal wyrzucać jak zgęstnieją więc znowu wyszukałam jakieś glittery. Lakiery La Femme już miałam i o dziwo są całkiem przyjemne, więc nie wahałam się ani chwili. Te po prawej mam pierwszy raz i jeszcze nie miałam okazji ich użyć. Na samym dole lakiery dołączone do jakiejś gazety, którą kupiłyśmy z siostrą na podróż. 8h w autokarze zabije najbardziej cierpliwego człowieka, więc odmóżdżałyśmy się wszystkim co nam wpadło w ręce.

Pojedyncze CC pokażę jak się troszkę ułożę w nowym mieszkaniu, nie znalazłam jeszcze miejsca w dobrym dostępem do naturalnego światła :D


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

22 komentarze :

  1. Wow ile kolorków, ja bym się nie mogła zdecydować którym paznokcie pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu bym tego nie zużyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się że też będę mieć spory problem :D

      Usuń
  3. Sporo tego, ja poki co lakierow mam za duzo, wiec zbiory swoje ograniczam, jak tylko moge :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie te brokaty wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja miałam ostatnio wyrzuty sumienia z powodu hurtowych zakupów XD

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe kolor! ;) te rożne glittery są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoooro tych lakierowych nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę sporo z tych lakierowych nowości i ja bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten "ciemniejszy" set z Cluba mam i przymierzam się w końcu do zrobienia notek do tych kolorów... :D przyznam, że kolory wspaniałe na jesień!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum