Autor: / 7 sie 2013 / 22 Comments / , ,

50 faktów o mnie

Wszyscy mają fakty, mam i ja. Korzystając z ponurej pogody i wygodnego łóżka w hotelu postanowiłam w końcu złożyć posta w całość. Znajdzie się ktoś na tyle odważny, żeby przebrnąć?
  1.  Nie rozróżniam lewej i prawej strony, gubię się w mieście i supermarkecie. Mimo to metro rozgryzam w kilka minut, i tak podróżując z siostrą to ona jest tą od mówienia a ja tą od myślenia i planowania.
  2. Boję się sama jechać windą, przerażają mnie szczególnie te stare, z odrapanymi lustrami i porysowanymi ścianami. O dziwo, nie boję się awarii, a bycia ofiarą sceny z horroru.
  3. Nienawidzę gdy ktoś dotyka mojego nosa, o zaciskaniu go już nie wspominając. Odskakuję jak poparzona odkąd pamiętam.
  4. Szybko się nudzę, ciężko mi usiedzieć na jednym miejscu.
  5. Wbrew pozorom jestem nieśmiałym człowiekiem. Szybko się otwieram i obdarzam kogoś zaufaniem, ale jeśli moja kobieca intuicja podpowiada mi że to zły pomysł to choćby mnie wołami ciągnąć - nie odezwę się.
  6. Nie lubię gotować, za to mogłabym ciągle sprzątać. Jedynym wyjątkiem co do gotowania są sytuacje, kiedy mam przygotować coś dla kogoś mi ważnego. Wtedy się staram, ale nie zawsze wychodzi :P
  7. Panicznie boję się pająków.
  8. I ciem, ale to winna horrorów.
  9. O, i potworów spod łóżka, czarownicy z szafy i zwłok zamurowanych w ścianie.
  10. Zasypiam prawie natychmiast po zajęciu miejsca siedzącego w pociągu, autobusie, samochodzie. Chwilę mną pobuja i mnie nie ma.
  11. Mam prawie 500 lakierów do paznokci, w tym ogrom nie nadających się już od użytku ale trzymanych z sentymentu.
  12. Uwielbiam zbijać krzesła, malować ściany i wkręcać żarówki.
  13. Nie potrafię okazywać uczuć, przez co wiele osób z mojego otoczenia uważa, że jestem oziębła.
  14. Odkąd pamiętam mrużę oczy i czoło, od czego mam nawet charakterystyczną kreskę pomiędzy brwiami i nigdy nie przyniosło mi to niczego dobrego, bo osoby które mnie nie znają myślą, że chodzę zła. P. odczuwa "negatywne emocje". Jak zwał tak zwał :)
  15. Boję się pijanych osób, często zmieniam przez to stronę ulicy (a raczej chodnik przy niej), udaję że mnie nie ma a jak trzeba to i jogging ekstremalny sobie pouprawiam, coby w pysk nie zebrać.
  16. Nienawidzę się spóźniać, przez co na wylot pakuję się nawet 5 dni wcześniej, na autobus wychodzę z półgodzinną rezerwą. Jak już muszę się spóźnić to jestem wściekła na cały świat i odbija się to na każdym, kto wszedł mi w drogę i mnie opóźnił.
  17. Peszą mnie komplementy i ogólnie miłe słowa na mój temat, nigdy nie wiem czy "dziękuję" wystarcza. No i oczywiście większość neguję.
  18. Jak mi coś nie wychodzi to tupię jak małe dziecko. Czasami zdarza mi się też rozryczeć albo czymś rzucić, ale nigdy nie zrobiłam tak nikomu krzywdy.
  19. Właśnie - nienawidzę osób krzywdzących zwierzęta celowo, dla swojej chorej przyjemności. O ile zrozumiem zjedzenie kurczaka, o tyle nigdy nie dotrze dla mnie rytualne zabijanie zwierząt poprzez okaleczanie ich i zostawianie na kilka godzin aż się wykończą. 
  20. Mój dowód osobisty ma złą informację o wzroście, dodałam sobie 3cm :D
  21. Mam zdecydowanie lepszy kontakt z mężczyznami niż z kobietami, automatycznie łatwiej mi zaufać facetowi.
  22. Uwielbiam przebywać w otoczeniu gejów, mam wielu znajomych którzy nimi są. Szanuję ich i choć nie narzucam nikomu swojego zdania to mocno irytuje mnie nazywanie gejów pedałami. Pedały to ja mam w rowerze.
  23. No właśnie - lubię jeździć na rowerze, ale często zdarza mi się orać kolanami po asfalcie. Nigdy nie wywróciłam się na rolkach.
  24. "Bo nie" jest idealną odpowiedzią i do szału doprowadzają mnie pytania "ale czemu bo nie?". No, bo nie.
  25. Jestem niecierpliwa, łatwo przekroczyć granicę. 
  26. Często zmieniam hasła do maila, portali społecznościowych i konta bankowego. Potem ich nie pamiętam.
  27. Mam bardzo dobrą pamięć do twarzy, za to notorycznie zapominam imion! Często mówię na ulicy "cześć" ludziom a dopiero potem się zastanawiam skąd ich znam.
  28. Nienawidzę telefonów dotykowych, nigdy nie trafiam tam gdzie trzeba. Przeraża mnie, że coraz rzadziej pojawiają się telefony z klawiaturą qwerty. 
  29. Mieszkałam sporo czasu na wsi, nauczyłam się doić krowę, jeździłam na żniwa i przez przypadek udało mi się podpalić ogromną kopę siana. Nie wiem jak.
  30. Nigdy w życiu nie paliłam papierosów i nie zamierzam.
  31. Topiłam się w rzece i studni ogrodowej, oba przypadki wspominam... przyjemnie! No, może poza czkawką później i reprymendą od mamy i babci.
  32. Mój ojczym miał oczko wodne w ogrodzie, z którego wyławiałam traszki i hodowałam je w ogrooomnym akwarium, dbając o zmianę wyposażenia w okresie jesienno zimowym. Z 5 zrobiło się 21, po czym wróciły do oczka a ja zadowolona z siebie dalej kupowałam im ochotkę, żeby nie uciekły.
  33. Hodowałam też mrówki. Mama dała mi 10l słoik a ja pod jakąś deską znalazłam mrowisko, wpakowałam sporą jego część do słoika, zawiązałam na jego otworze płótno i czekałam. Po 3 dniach miałam cudowny widok na tunele z jajkami i niezłą frajdę przy łapaniu im much i innych przysmaków. 
  34. Miałam w domu jeża, który przychodził do nas po wodę, którą mama wystawiała na spodeczku dla kotów. Wszedł do domu i zamieszkał w moim pokoju. Po 4 latach musieliśmy go uśpić, miał chore stawy i prawie przestał chodzić. 
  35. Jestem sentymentalna, cholernie tęsknię za przyjaciółmi z Polski i czuję się bez nich źle. Przy każdym wylocie z PL do UK mam wrażenie, że kawałek mnie zostaje z nimi, a mnie jest coraz mniej.
  36. Mam starszego brata i starszą siostrę, ale wbrew pozorom nie byłam rozpieszczanym dzieckiem. 
  37. Wybaczam, ale nie zapominam, często wypominam gdy ktoś próbuje mnie ponownie wykorzystać bądź skrzywdzić. 
  38. Nie wierzę w horoskopy, ale chętnie je czytam. Nie gardzę też opisami znaków zodiaku.
  39. Wiele z przeczytanych opisów jest zgodnych z tym jaka jestem. 
  40. Nie umiem planować, chyba że zemstę. Na planach się zazwyczaj kończy. Ciągle obmyślam zbrodnię doskonałą.
  41. Uwielbiam Piotrusia Pana, Alicję, Małego Księcia i Nemeczka (Chłopcy z Placu Broni). Zafascynowana Chłopcami z Placu Broni razem z przyjaciółką takowy założyłam. Nawet nam mama proporczyk uszyła, a dziadek I. dał nam starą szklarnię pod warunkiem że same ją sobie posprzątamy.
  42. Przyciągam nieszczęścia, jestem niezdarna, często robię sobie krzywdę, ale nie mdleję na widok krwi.
  43. Przez kilka lat pozowałam do zdjęć, w tym do aktów. 
  44. Często z mamą się przeprowadzałam i zmieniałam szkoły, skończyło się na tym że mama ulokowała się w Oświęcimiu gdzie mieszkałam 5 lat po czym na własną rękę zaczęłam zwiedzać. Mieszkałam we Wrocławiu, gdzie regularnie zmieniałam mieszkania, później przyszła pora na Walię. 
  45. Mam dwie świnki morskie. Imię pierwszej to tytuł piosenki, drugie po prostu wyszło do rymu i tak w klatce mieszkają Bronte i Dante.
  46. Mam 3 tatuaże i 9 kolczyków, przy czym większości z nich nie noszę, tylko pilnuję żeby się dziurki nie zrosły. 
  47. Od kilku lat jestem fanką Paramore, jeden z moich tatuaży to fragment ich piosenki. 
  48. Często mam sny, w których ktoś dla mnie ważny ma zostać zastrzelony i z przyjemnością staję na linii strzału dzięki czemu się budzę. Potrafię kierować sobie snami, latać, oddychać pod wodą i znikać. Niestety czasami nie umiem się wybudzić, szczególnie gdy śni mi się jakiś straszny koszmar. Regularnie śni mi się też ten sam dom, z tymi samymi meblami, w którym oprócz mnie jest osoba którą kocham/bardzo lubię i morderca. Moim zadaniem jest znalezienie mordercy i uratowanie ofiary. Raz mi się nie udało, bałam się potem zasnąć ponownie. 
  49. Nie umiem się kłócić z bliskimi mi ludźmi, zawsze kończy się na tym że ryczę, bo boję się że ich skrzywdzę słowami. Ostatecznie wolę przegrać, niż powiedzieć coś głupiego. 
  50. Boję się burz.
Share This Post :
Tags : , ,

22 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Nie opętała, ale uznałam że to może być fajna zabawa :)

      Usuń
  2. Przebrnęłam :)
    12, 17, 49 mogłabym przypisać i sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt o jeżu był genialny, aż się wzruszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się do dziś wzruszam, tęsknię za Filipkiem strasznie. Tego tuptania w nocy po panelach się nie zapomina :)

      Usuń
  4. Strasznie fajnie to napisałaś:)
    Urocze, że miałaś jeża, który sam przyszedł :D a swoją drogą sama traszki hodowałam jak byłam mała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama Cię za traszki nie chciała z domu wyrzucić? :D Moja mi zagroziła że jak przyniosę jeszcze jedno zwierzę które nie będzie kotem albo psem do domu to mnie na strychu zamknie :D

      Usuń
  5. nie ujęłam u siebie 10 i 16 a to się u mnie zgadza. Nie odważyłabym się pozować do aktu... chyba że mężowi:
    Zapraszam na mój tag:)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. J też mam lepszy kontakt z facetami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie zebrane fakty ;). Bardzo lubię czytać twojego bloga. Piszesz, że masz świadome sny. Potrafisz kierować swoimi snami, latać, oddychać pod wodą i znikać. Mam pytanie odnośnie tego gdzie się tego nauczyłaś? Jakaś strona www albo książka? Sama bym chciała też się tego nauczyć, ale jakoś wszelkie próby spoczywają na niczym. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie korzystałam z żadnych książek ani porad, po prostu odkąd pamiętam mogłam tak robić a z czasem wychodzi mi coraz lepiej i mogę zmieniać coraz więcej rzeczy w snach :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię czytać te posty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mamy bardzo wiele wspólnych rzeczy :)

    dlatego zaczęłam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dominikaaaa <3

    Czekam az mi z Aga Fly Traps przywieziecie :)

    btw ja tez sie boje ciem!!! wind nie, ale cmy i motyle tak. i luster sie boje.

    hahaha smiac mi sie chce ze zbrodni doskonalej, musimy kiedys o tym dokladniej pogadac ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga Ci przywiezie, ja ewentualnie mogę Ci drugiego dorzucić jak kupię :P Jak coś, to ja ogarniam jak ukryć ciało! :D

      Usuń
  11. Fajnie to napisałaś :) Punkty o zwierzątkach świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum