Autor: / 6 sie 2013 / 11 Comments / , , , , ,

Black roses

Wy oglądacie moje cudowne mani, ja kiszę się w autokarze do Brukseli. Wieczorem stworzę posta z 50 faktami o mnie, więc możecie zadawać pytania pod tym postem, postaram się je uwzględnić w poście na jutro :) 
Mani zrobiłam dawno i do końca mi tyłka nie urwało. Najpierw pomalowałam paznokcie dwiema warstwami BB, ale okazało się że coś mi nie grało na dłoniach. Dorzuciłam ebalaya, było jeszcze gorzej. Sięgnęłam po Safari, i to było to. Dorzuciłam różyczki, pomalowałam topem i nosiłam ponad 3 dni a zmywałam 10 minut. 

 Wykorzystane lakiery:
Eveline 8w1
BB Pattern
Ebalay 06
Safari bez numerka
Naklejki wodne 
Venita top szybkoschnący
Share This Post :
Tags : , , , , ,

11 komentarzy :

  1. Podoba mi się;)
    Pytanie takie z ciekawości
    ile masz lakierów w swojej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi odpowiedzieć bo dawno nie liczyłam, łącznie będzie ~500, ale duuużo to już totalne suszki i resztki które trzymam z sentymentu albo ze względu na ładną buteleczkę :)

      Usuń
  2. Podobaja mi się ;)

    Odżywkę z Eveline kiedyś używałam, ale nie zachwyciła mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i... spóźnione dziękuję za życzenia! :)

      Usuń
  4. Miks lakierów w tle wyszedł świetnie, a i róża im ładnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pomyśleć że spisałam mani na straty :P dziękuję :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum