Autor: / 4 kwi 2016 / No comments /

FIT: Najfajniejsze ćwiczenia siłowe

Dzisiejszy post piszę w biegu (nie dosłownie, ale filmiki wybierałam w trakcie jazdy autobusem i na rowerku na siłowni), ćwiczenia wybierałam bardzo losowo żeby nie wrzucić wszystkich w jeden post i wybrałam te, które ja po prostu uwielbiam. Są to ćwiczenia siłowe, wymagają minimum techniki i fajnie wyrabiają formę. Starałam się wybrać po jednym na różne części ciała, ale ciekawskie osoby mogą od jednego filmiku przeskakiwać w kolejne i zbudować sobie tak całkiem niezły plan treningowy :)


Plecy: lat pulldown


Nogi: squats


Plecy: deadlift


Biceps: bicep curl


Brzuch: sit ups



Koniecznie dajcie znać, czy coś przypadło Wam do gustu :)
Share This Post :
Tags :

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum