Autor: / 17 mar 2016 / 14 Comments / ,

Fioletowo, metalicznie

Jako posiadaczka piwno-brązowych oczu wygrałam najlepszą rzecz ever - fioletowy makijaż ładnie na nich wygląda :D Faktem jest, że najpierw trzeba go w miarę dobrze wykonać, ale nawet takie beztalencie jak ja potrafi to czasami zrobić. Dzisiaj makijaż w fioletach, które aparat zeżarł, a w roli głównej naprawdę fajny Golden Rose Metallic Eyeliner 10.

Makijaż zrobiłam w zasadzie tylko po to, żeby pokazać na blogu kolejny eyeliner, który skradł moje serce i powieki. Niedoceniany na początku teraz dobija dna i już jest na liście do kupienia. Zapłaciłam za niego niewiele ponad 10zł i żałuję, że nie wzięłam innych kolorów.

Eyeliner na cienki, precyzyjny pędzelek, jest stosunkowo rzadki ale dwie cienkie warstwy idealnie radzą sobie z pokryciem powieki. Kolor jest wyraźny, trwały i się nie osypuje. Zmywa się bez problemu. Przy okazji fajna sprawa - nałożony szczoteczką do rzęs idealnie imituje fioletową maskarę :D
Share This Post :
Tags : ,

14 komentarzy :

  1. cudnie, lubię te linery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, właśnie szukam jakiejś makijażowej inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beztalencie?! Ty?!! kurcze laska ja tu po 2 (expres) kursach makijażu wykonuje coś na oku co bardziej przypomina charakteryzacje na Pandę niż makijaż.
    hm, jest jeszcze taka możliwość .... że to co widzimy na zdjęciach to wyłącznie fotoshop???
    Masz talent, i chętnie bym Ci dawała moje gały do malowania codziennie ok 4:45

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja! A kurs bym chciała, ale mi zawsze czasu brak :(
      Fotoszopa używać nie umiem - dowód: obgryzione skórki na zdjęciach :D

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum