Autor: / 25 lip 2015 / 7 Comments / , , ,

So red

Mamy sobotę, ja jak zwykle w weekend muszę siedzieć w domu. Tydzień temu padało, w tym tygodniu jestem chora. Brawo Domi, ogarniasz swoje życie prywatne zawodowo. Jako że na paznokciach dalej noszę hybrydy, to z przyjemnością odkopuję stare posty, których nigdy nie miałam weny uzupełnić w tagi czy opisy. Dzisiaj jeden z nich, z dość klasycznym i eleganckim mani.

Jak widać nie ma tu szczególnej filozofii. Czerwień to trzy warstwy, do tego po jednej warstwie topu z brokatem i po jednej SH. Kolor Essence jest prześwietny, szkoda tylko że krycie słabe, bo preferuję jednak czerwienie kremowe, a nie żelkowe. Najwyższa pora zainwestować w czerwoną strażacką hybrydę, wtedy problem będzie rozwiązany :D

Wykorzystane lakiery:
Essence Colour&Go 114 Fame Fatal
Golden Rose 3D Glaze 12
Sally Hansen Insta Dri

Share This Post :
Tags : , , ,

7 komentarzy :

  1. Jakie trio czerwonych barw ;D Pazurki wyglądają super,a tego topu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet udało mi się nie upieprzyć skórek :D zawsze mam je różowe jak maluję paznokcie na czerwono :P

      Usuń
  2. Czerwien jest obledna, a że jej jeszcze nie mam to muszę na nia zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że oni teraz colour&go zamienili na jakieś gel effect, ale mam wrażenie że tylko naklejki na butelkach pozmieniali :P

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum