Autor: / 6 maj 2015 / 11 Comments / , , , , , ,

Toskafki

Zmiany w życiu prywatnym sprawiły, że miałam przez jakiś czas problemy z organizacją postów na bloga. Dziś mam tylko moment, więc wrzucam Wam truskawki (lekko upośledzone, sorry) i uciekam. W weekend postaram się ogarnąć to trochę lepiej, tymczasem nie mam takiej opcji. Przypominam jeszcze o konkursie TUTAJ

Truskawki odbijałam z płytki. Na stemplu wypełniłam je kolorem i w takiej formie odbiłam na paznokciach. Część zeszła ładnie, część lekko się rozmazała, ale dalej widać co to miało być. Bazą jest biały marmurek, który w sumie jest przeze mnie trochę niedoceniany. Płytka pochodzi ze sklepu BornPrettyStore i odbija świetnie, nie miałam problemu z żadnym ze wzorów.

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

Wykorzystane lakiery:
Lemax Marmurek biały
Płytka BPS Y004
Essence 08 Heart Explosion
Models OWN Chrome Green
Lakier do stempli BPS
Bell Bio 3w1
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

11 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum