Autor: / 25 maj 2015 / 12 Comments / , , ,

Choinka, przerwa i witaminy

Nie ma mnie na blogu z kilku powodów. Po pierwsze - bo nie mam czasu. Praca, praca. Po drugie - bo jak jakaś rzecz w życiu rusza do przodu to dwie muszą się spierdolić. Tym razem znowu dopadły mnie problemy ze zdrowiem, więc regeneruję siły i nie w głowie mi blog. Jem witaminy w takich ilościach, że w zasadzie mogłabym sobie odpuścić posiłki. Ostatni powód to sytuacja w której się znajduję (nic mi nie jest, żeby nie było), a która mnie trochę zamuliła i powoli staram się ją poukładać.
Dzisiejsze mani ma pół roku, robiłam je w grudniu a inspiracją była choinka.

Paznokcie pomalowałam dwiema warstwami zieleni (barwi jak jasna cholera, wżera się w paznokcie i skórki) i na wilgotny lakier nałożyłam kolorowe ćwieki. Na koniec tylko top. Pod całością miałam bazę, ale nawet ta nie uchroniła mnie przed efektem trupiej dłoni, więc po zmyciu mani od razu musiałam położyć inny, ciemny kolor.

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

Wykorzystane lakiery:
Models OWN Hyper Gel Ebony Green
Ćwieki BPS
Bell Bio 3w1
Share This Post :
Tags : , , ,

12 komentarzy :

  1. Mam nadzieje ze wszystko jest dobrze i nic złego się nie dzieje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widząc miniaturkę i tytuł "choinka" od razu mnie rozśmieszyłaś :-) choinka w maju :D Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kilku zdjęciach choinka w tle jeszcze była, ale z racji pory roku te zdjęcia wywaliłam :D

      Usuń
  3. Wracaj do zdrowia i ogólnie dobrego samopoczucia!!!
    Ja w poniedziałek raniuteńko wylądowałam na ostrym dyżurze z ostrą kolką nerkową i boli po teraz ale już ciut mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się.
    Mani świetne i to nie tylko na Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum