Autor: / 25 sty 2018 / 9 Comments / , , , ,

Vintage flowers

Właśnie odkryłam coś niesamowitego! Mimo braku polskich znaków jestem w stanie pisać posty siedząc w pracy! To, moi drodzy, oznacza ze mogę wrócić do blogowania nieco bardziej regularnego, w dalszym ciągu nie obiecuję postów codziennie! :) A no i kilka ogonków tu i ówdzie zapewne się zgubiło, ale to w tym momencie jest mało istotne :)

Dzisiaj odkopiemy mani stare, zdjęcia zrobiłam jak paznokcie były już nieco znoszone. Widać to doskonale na krawędziach, szczególnie tam, gdzie są naklejki wodne. Samych naklejek wodnych już nie pamiętam, ale pamiętam, że kupiłam je w jakimś zestawie dawno, dawno temu. Najczęściej zamawiam je TUTAJ, TUTAJ I TUTAJ.

Bazą mani jest naturalny i bardzo elegancki kolor o numerku 920. Marka VenaLisa jest już na blogach znana, ja osobiście powolutku kolekcjonuje brakujące kolory. Jeszcze ani raz nie byłam zawiedziona ich jakością, a cena w porównaniu np. do Semilaca jest o wiele bardziej korzystna. Hybrydy Semilac dalej bardzo lubię, ale w UK ich dostępność jest słaba, sklepy które je sprzedają maja takie przebitki cenowe ze musiałabym być ślepa i głupia żeby wydać na to pieniądze PLUS płacić naprawdę dużo za wysyłkę. A szkoda, bo kolory co jakiś czas wypuszczają ładne. No ale wracamy do VenyLisy (czy toto się w ogóle odmienia?) Baza nude, naklejki wodne, top. Nic specjalnego, ale jak już zmalowałam to i na bloga mogę wrzucić :)

Wykorzystane lakiery:
Naklejki wodne, numerek dawno zgubiony :P
Share This Post :
Tags : , , , ,

9 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podoba, bo lubię motyw kwiatowy. Dodatkowo ten lakier nude ma fajny kolor, nie taki super jasny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ten nude idealnie pasuje do chyba każdej karnacji :)

      Usuń
  2. Ładne te naklejki, bardzo w stylu vintage czyli takie jak lubię najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne naklejki :) Pasują idealnie do tego koloru nude który im towarzyszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatowy wzór na naklejkach daje naprawdę cudowny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum