Autor: / 3 sie 2016 / 1 Comment / , , , ,

Delicate French

 Nie mówiłam o tym jeszcze, ale moja nowa praca niesamowicie pożera mi czas. Stało się to na tyle poważnym problemem, że nie mam nawet czasu robić koleżankom paznokci. Ostatni raz miałam na to okazję jakoś ponad miesiąc temu. Wtedy przyszła do mnie Monika i chciała paznokcie jasne, bardzo delikatne, bo szła na wesele. Nie wiedziałyśmy jaką sukienkę będzie zakładać, więc mani musiało być uniwersalne. I tak właśnie powstały najbardziej romantyczne paznokcie w moim wykonaniu.

 Wiem, że Monia na tym urlopie miała sporo dobrych momentów, wyglądała pięknie i strasznie jej zazdrościłam udanej imprezy. Bo ja dla równowagi w podobnym czasie też na wesele poszłam, ale impreza siadła nam bardzo słabiutko. Wróćmy do paznokci - baza, dwie warstwy lakieru, małe serduszka z BPS i top. Te serduszka to jest swoją drogą niezły bajer, są tak maleńkie że nie sposób się na ich widok nie uśmiechnąć :)

Wykorzystane lakiery:
Semilac Base
Semilac 002 Delicate French
Semilac Top 

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10 :)
Share This Post :
Tags : , , , ,

1 komentarz :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum