Autor: / 23 lip 2016 / 13 Comments / , , , , , ,

Black and white

Krzyczysz: większy kontrast, tylko czerń i biel
W życiu nie ma środka, kochaj, rządź i dziel
Tym właśnie cytatem zaczęłam moje mani na wyzwanie u Kociołka. Miałam malować czarno-białe kwiaty, potem chciałam jakieś mocno graficzne wzory. Ostatecznie postawiłam na cyrkonie, bo ja lubię jak mi się świeci i dawno nic takiego nie nosiłam. Cyrkonie naniosłam przekornie - czarne na białą bazę i srebrne na czarną. Umordowałam się trochę, ale efekt w słońcu wymiata :D

Do zdobienia użyłam hybryd, bo na zwykłym lakierze by mi się to nie utrzymało jakoś specjalnie długo a chciałam to ponad tydzień ponosić. Niestety, już drugiego dnia złamałam paznokcia w pracy :D Na szczęście udało mi się go odbudować, więc mani jeszcze trochę ponoszę :) Przy skórkach mam sucho, ale to przez wspomnianą alergię skórną. teraz chociaż mogę dłonie pokazać, kilka dni temu miałam jeszcze na nich plamki.

Wykorzystane lakiery:
Semilac Base
Semilac 001 Strong White
Semilac 031 Black Diamond
Ozdoby - BPS
Monasi Top no wipe

 Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10 :)
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

13 komentarzy :

  1. O wow! Wersja tych pięknych czarnych cyrkonii na białej bazie wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na bogato :) lubie takie zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne! podoba mi się takie połączenie tych cyrkonii! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że mimo takiej ilości cyrkoni baaardzo mi się podoba to zdobienie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio, jesteś moim mistrzem w bogatych zdobieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominiko, piękna i odważna stylizacja. Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów, czekamy na inne, równie piękne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum