Autor: / 15 sty 2016 / 8 Comments / , , , , ,

Au Naturel

Za kilka dni minie równy rok, odkąd mój blog pozbył się brzydkiego blogspot w nazwie, dostał własną domenę i nowy szablon. Nie żebym planowała to oblewać, ale w sumie miło tak. Co więcej wcześniejsze obawy, że to wywalenie kasy w błoto w ogóle się nie sprawdziły, bo na bloga jest po prostu łatwiej trafić :) Sprawdzałam niedawno statystyki i w wyszukiwanych słowach kluczowych często pojawiają się zbitki typu mirrorowisko naturalny makijaż czy au naturel mirrorowisko, więc dziś taki właśnie post.

Największa część makijażu to cień Bell. Uwielbiam go, a jego duża gramatura (jest takie słowo? :D ) jest tu tylko atutem. Brąz to pigment z Body Shopu, ale jest to odsypka więc nie mam ani nazwy, ani numerka. Nic :D Na szczęście pamiętam bardzo dużo nazw kosmetyków, więc po odrobinie googlowania znalazłam odpowiednią nazwę. Do tego brązowa kreska wysłużonym już eyelinerem i wytuszowane rzęsy. Swoją drogą testuję pędzle Make Up Revolution i o ile część nie jest w moim typie, tak te do eyelinera i do brwi są naprawdę super :)

Użyte kosmetyki:
Dax Cosmetics Cashmere Eyeshadow Base
Bell HYPOAllergenic Eyeshadow 70
The Body Shop Nature's Minerals 06 Molten Bronze
Maybelline New York Lasting Drama Gel Eyeliner 02 Brown
Lovely Curling Pump Up mascara

Share This Post :
Tags : , , , , ,

8 komentarzy :

  1. Gratuluję zmian i własnej domeny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, a make-up bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest takie słowo :)
    Cień jest super, ale tuszu nigdy bym nie nałożyła. Robiłam to kilkadziesiąt razy jak miałam naście lat i za każdym razem irytował mnie fakt posiadania czegoś na rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem aż tak głupia jednak :D Uspokoiłaś mnie :D
      Moje rzęsy są takie jakby błyszczące jak nie mam tuszu i mi się światło tak okrutnie w nich odbija że już samo to powoduje że z przyjemnością nakładam tusz :D

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum