Autor: / 24 paź 2015 / 1 Comment / , , , ,

Spanish wedding

Pokazywałam Wam już klasyczny manicure Moniki, tym razem padło na bardziej szalony kolor u Ani. Ania leciała do Hiszpanii na wesele więc musiałyśmy wymyślić coś, co będzie pasowało do dwóch totalnie różnych sukienek a potem do pracy. Ja obstawiałam french albo coś naturalnego, Ania jednak miała inną wizję i tak powstały czerwone paznokcie. Miały być z czarnymi stemplami, ale pokazując Ani wzorniki udało mi się ją przekonać, że złoto będzie pasować bardziej.

Classic Wine, którego użyłam okazał się jednak cięższy do sfotografowania niż myślałam, w zależności od światła będzie piękną czerwienią od jasnej po głęboką, krwistą. Przy okazji wszystkim tym z Was, które zmywają tą lepką warstwę z paznokcia przed nałożeniem stempla podpowiadam - nie trzeba. Lepka warstwa lepiej złapie lakier ze stempla a potem sam top nie będzie się złuszczał :) Nie wiem jak działa na innych markach, ale Semilac się spisuje.

I standardowo smaczek - odrost po miesiącu, zero uszkodzeń, hybryda nienaruszona w żadnym miejscu.

Wykorzystane lakiery:
Semilac Top
Semilac 028 Classic Wine
Barry M Gold Foil
BPS BP-L020
Semilac Top
Share This Post :
Tags : , , , ,

1 komentarz :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum