Autor: / 6 kwi 2015 / 27 Comments / , , , , ,

Jak Kimiko

Najpierw wyjaśnię co to Kimiko. Kimiko to kobieta, która na Instagramie tworzy niesamowite kwiatowe mani. Podziwiam i czasami zgapiam, ale moje są tak nieporadne, że nawet nie próbuję się nimi chwalić. Czasami jednak coś mi wyjdzie, a wtedy mam ochotę wrzucić to na bloga. Oto jedna z takich prób :) Nie wiem czy takie kwiatki istnieją, a jeśli nawet to jak się nazywają, więc nazywajcie je jak chcecie. Dla mnie to są rozczochrańce :D

Przy okazji tego mani odkryłam jak namalować naprawdę cienkie kreski. Nie wychodzą mi takie pędzelkami, więc zaczęłam malować je na wilgotnym lakierze. Pędzelek się w nim lekko zatapiał i część farby właśnie tam wpłynęła. Nie wiem jak to dokładnie opisać, więc musicie same popróbować jeśli też macie problemy :)

Wykorzystane lakiery:
Eveline MiniMAX 808
Manhattan Lotus Effect 10S
Farbki akrylowe Oumaxi
Bell Bio 3w1
Share This Post :
Tags : , , , , ,

27 komentarzy :

  1. śliczne <3 , od razu bardziej wiosennie się zrobiło (wbrew temu, co za oknem ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty, w naturze też nie wszystkie płatki sa idealnie równe, więc dla mnie wyglądają bardzo realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. woooooow! ale niesamowite. przepięknie namalowane :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te Twoje rozczochrańce :)) bardzo mi się podoba Twoje zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiatki, jakby teraz jeszcze wiosna przyszła... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ci się używa tych farbek?? Bo zakupiłam ostatnio ale nie mogę sobie z nimi poradzić. Nie wiem czy to ja jestem sierota, czy pędzelki kiepskie czy może coś nie tak z farbkami:)

    Tez obserwuje Kimiko na Insta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miałam poprzednie pędzelki (ebay, najtańsze i od chińczyka) to było średnio. Teraz mam zestaw 4 z BPS (pisałam o nich) i z nimi jest o wiele łatwiej i przyjemniej. Nie jest jeszcze idealnie, ale myślę, że po prostu źle dobieram proporcje farbka-woda, bo czasami siada pięknie a czasami męczę się na tyle, że po dwóch paznokciach rezygnuję :)

      Usuń
  7. Genialne połączenie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. perfekcja w każdym calu! bardzo ładnie i staranne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się efekt, sama czekam na przesyłkę z pedzelkami i zaczynam malować akrylami na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się ten efekt, niezła sztuka!
    blog jest świetny ;)

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wielkim wrażeniem tego zdobienia, niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam się na kwiatkach, ale rozczochrańce wyszły Ci bosko !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy coś takiego w ogóle istnieje :d Dziękuję! :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum