Autor: / 20 mar 2015 / 11 Comments / , , , , , ,

Dragon

Kojarzycie markę A-England? Uwielbiam ich lakiery, ale 9f za sztukę to cena której nie wydam. Od jakiegoś czasu można dorwać ich lakiery po 6f, co już jest ceną bardziej akceptowalną. Mam swoją chciejlistę i powoli odhaczam z niej te, które akurat w promocji były i trafiły do mojego koszyka. Tym razem piękny Dragon, który marzył mi się od dawna i nie wierzyłam jak była na niego przecena! Miało być smocze zdobienie, ale przypadkiem zaplątały mi się tu pawie piórka :D

Na małym paznokciu lakier zaaplikowałam gąbką przez środek. Na serdecznym Dragon solo, nie potrzebuje czerni do podbicia koloru. Jak widać nadaje się też do stemplowania, ale jest to w sumie cecha wspólna większości lakierów tej marki. Bardzo duży plus za to że nie smuży a jeszcze większy za szybkie wysychanie. Warto pamiętać jednak o topie, bo szybko się ściera z końcówek :)

Jeszcze zbliżenie na butelkę zrobiłam, bo tak mi się podobał kolor :D

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10

  Wykorzystane lakiery:
 A-England Dragon
MUA Pitch Black
Cyrkonie BPS
MoYou London PRO 05 
 Bell Bio 3w1

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

11 komentarzy :

  1. Świetny lakier i bardzo fajne zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie!!
    kurcze fajny jest ten lakier, ale patrząc na nie w buteleczce to nic ciekawego.
    Byłam dziś poszukać tego bell i nigdzie go nie znalazłam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Masz u siebie jakąś galerię handlową? Często mają stoiska. Ewentualnie na stronie Bell mogą mieć wyszukiwarkę sklepów :)

      Usuń
  3. A mnie najbardziej podoba się kciuk :) Lakier śliczny, tylko szkoda, że taki drogi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No niestety, chociaż ja zarabiam w UK w funtach, więc dla mnie to wygląda inaczej.

      Usuń
  4. cudny England, marzę o nim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi się marzy ten drugi zielony holoś, ale nazwy nie pamiętam :D

      Usuń
  5. uwielbiam AEngland! fajny ten smok i świetne Twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum