Autor: / 15 lis 2015 / 11 Comments / , ,

Classic Wine

Dzisiaj post na szybko, bo praca wzywa. Dla odmiany hybrydy moje, zrobione przeze mnie. Jedno z pierwszych podejść, zero ćwiczeń tylko od razu aplikacja na paznokcie. Dla urozmaicenia miałam dodać stemple, ale walało mi się na biurku kilka cyrkonii, to je zużyłam :D

Na zdjęciach widzicie 2 warstwy koloru pokryte topem i obfocone po pełnym tygodniu w pracy. Zarysowań jest cała masa, ale paznokcie dalej błyszczą. Mani robiłam kilka miesięcy temu, więc teraz widzę ile błędów popełniłam :D

Gdybyście chciały złożyć zamówienie w BPS to przypominam o możliwości skorzystania z 10% rabatu :) wystarczy użyć kodu PDG10
 
Wykorzystane lakiery:
Semilac Base
Semilac 028 Classic Wine
Cyrkonie BPS
Semilac Top
Share This Post :
Tags : , ,

11 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Ładny to on jest w pełnym słońcu :D Jest bardzo zmienny :)

      Usuń
  2. Klasyka zawsze w modzie :) Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest to, zero martwienia się że mi mani do niczego nie pasuje :D

      Usuń
  3. Właśnie dzisiaj ściągnęłam swoją hybrydę i zastanawiam się nad kolejną:)
    Śliczna, głęboka czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kładłam klientce piękną pomarańczową hybrydę i zamarzyło mi się coś jesiennego, ale nie miałam czasu :(

      Usuń
  4. Cudny kolorek, delikatnie zgaszony! Buziak Kochana na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum