Autor: / 7 mar 2014 / 13 Comments / , ,

Graceful

Nie mam nastroju na mani ani nawet na obrabianie zdjęć czy dorabianie treści wymagającej jakiejkolwiek kreatywności, więc postanowiłam wrzucić swatch lakieru, który lubię bardzo i który udało mi się odgrzebać kilka dni temu. Znalazłam go, jak inne Revlony, w Poundlandzie. I właśnie ze względu na ten mysi, raczej ciężki do zidentyfikowania kolor zabrałam do domu. Marzą mi się szczury na paznokciach, więc w końcu mam powody, żeby je namalować. Ale to jeszcze nie dziś :P

 Jak widać i jak wspominałam nie jest to typowo szary lakier. Dla mnie to mieszanina szarości i nude, całość nie jest oczywista i chyba to sprawia, że lubię swoje paznokcie w takim wydaniu. Niestety, Graceful podoba mi się tylko na paznokciach długich, im krótsze tym mniej przyjemności mam z noszenia go.

 Lakier nosiłam do tej pory tylko na paznokciach naturalnych i za każdym razem zadziwiała mnie jego trwałość, bo poza startymi końcówkami nie miałam nigdy większych uszczerbków przez kilka dni. Rekordem było 9 dni, podczas których bardziej irytował mnie odrost niż odpryski.

Lakieru dawno nie widziałam, za to moja buteleczka zaczyna powoli dobijać dna, więc pytanie do Was: znacie jakiś duplikat? 

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

13 komentarzy :

  1. Bardzo ładny kolor,ciężki do określenia :) Myślę że trudno będzie znaleźć zastępstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm...nie znam podobnego,faktycznie to taka ciepła jakby beżowa szarość,zbliżona do taupe,ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nigdy nie wiem co to to taupe znaczy :D W końcu jakieś pojęcie mam, dzięki :D

      Usuń
  4. Szczury na paznokciach Ci się marzą?:) Fajny kolor, też lubię takie bliżej nieokreślone, trudne do zidentyfikowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjedz jakąś ogromną czekoladę i olej wszystko to na pewno humor Ci się poprawi. Przecież dzisiaj Dzień Kobiet!!! Bardzo ładny lakier :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez zaopatrzylam sie w revlony za 1.49 euro (Dealz w Irlandii) Smieszne pieniazki w porownaniu z cenami w Polsce. Polubilam sie z Revlonami, pomimo ze sporo osob narzeka. Kolor sliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W UK w np, Bootsie trzeba dać 5-7 funtów za Revlona, więc okazuje się że nie tylko w PL kosztuja krocie :D

      Usuń
  7. z szarości to polecam Ci numerek 617 z L'Oreala. ma identyczny kolor jak ten Twój Rimmel w butelce (na paznokciach Rimmel wygląda bardziej beżowo).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sobie podejdę i sprawdzę jak to wygląda, dziękuję :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum