Makijaż Sleek - Acid

Zmalowałam kolejny makijaż Acidem. Jest to dla mnie najmniej wyjściowa paletka, aczkolwiek pojedyncze akcenty są bardzo fajne. Użycie tylko tej paletki jest dla mnie zbyt agresywne, czuje sie w takim makijażu źle. Mimo to paetke uwielbiam, bo żółty neon połączony z fioletem wygląda fajnie i energetycznie :)

koniec przynudzania. Makijaż znowu zrobiłam bez bazy, ale na suchej powiece, wiec kolory są intensywniejsze niż TU, lecz jednak nie takie jak przy użyciu cieni z bazą.



Pomarańcz, fiolety i zielenie z paletki są cudowne, z różem mam najwiekszy problem, i staram sie znaleźc dla niego zastosowanie. Ktoś ma jakies propozycje? Z czym go łączyc?

26 komentarzy:

  1. Ja właściwie na różowo się nie maluję, ale jeśli już, to używam w połączeniu z szarościami i czernią :) wtedy nie jest aż tak nachalny :) myślę, że cała powieka w różu wygląda dobrze tylko na niektórych ;) ja osobiście wyglądam jakby mi ktoś przypierdzielił :P i bałam się oddać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wygladam jakby mi ktoś coś zrobił. Musze coś wykombinowac, bo szkoda mi tego koloru

      Usuń
  2. Uwielbiam acid ;)
    Ja róż łączę z niebieskim albo czarnym, a jako bardzo delikatny dzienniak z bielą albo jasnym beżem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z beżem już łączyłam, ale u mnie to niezbyt wyszło ;/

      Usuń
  3. ładny makijaż :))
    ja tylko raz użyłam tej paletki, póki co...
    zbyt niewyjściowa... mimo, że uwielbiam kolorowe makijaże i często tak wychodzę do ludzi.. :)
    ale ta zbyt odważna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam jakieś drobne ciapki nią robie, ale rzadko bo zazwyczaj sie boje :P

      Usuń
  4. swietnie Ci wyszedl ten makijaz, ja jakos nie moglam sie przekonac do Acid ale jak tak patrze teraz na te kolorki to... kto wie czy nie wpadnie mi w rece ta paletka przy nastepnej wizycie w Superdrug :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci to wyszło :)) A tutaj mój makijaż na tydzień Applejacka :D
    http://angietrucco.blogspot.com/2012/06/projekt-makijazowy-my-little-pony.html

    OdpowiedzUsuń
  6. róż łącz zdecydowanie z fioletem lub niebieskim. ew. przejście róż, fiolet i niebieski. ładna ta paletka - dobrze, że nie maluję powiek, bo bym zbankrutowała przy tak ładnych paletkach Sleeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod kątem pigmentacji niestety dupy nie urywa ;/

      Usuń
  7. właśnie ze względu niewyjściowość tej paletki, jeszcze jej nie nabyłam. jedna z ostatnich, których mi brakuje, ale jakoś mi się nie spieszy, żeby ją kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam. Zawsze da sie cos zmalowac ;)

      Usuń
  8. róż możesz połączyć z żółtym lub pomarańczowym,lub szarym,lub beżowym, lub czarnym, lub fioletowym, lub brązowym.. na prawde jest wiele kolorów z którymi można łączyć róż by wyglądał makijaż efektownie na różne okazje (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popróbuje jutro i zobacze co wyjdzie najlepiej

      Usuń
  9. Też bez bazy robię bo zwyczajnie żadnej nie mam;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym już bez bazy życ nie mogła :P

      Usuń
  10. Ale szał kolorów :) Też bazy nie używam, nakładam podkład, szybko pudruje żeby w zgięciach się nie nagromadził i tak wytrzymuje cień kilka godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja często robię tak - na dolnej powiece połowę od wewnętrznego kącika robię na różowo, drugą połowę od zewnątrz na zielono. Górną powiekę np na niebiesko. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja często robię tak - na dolnej powiece połowę od wewnętrznego kącika robię na różowo, drugą połowę od zewnątrz na zielono. Górną powiekę np na niebiesko. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No pooooooooooooooooooopaCZ! Nie było mnie parę dni, a Ty mi tu z takim makijażem wyjeżdżasz. :D Lato, czas neonów i jaskrawości-tak trzymać!! :) Jeśli wpadnę na jakiś pomysł, to podrzucę Ci jakąś ciekawą kombinację makijażu DLA MNIE. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...